Передзвоніть мені
Консультація безкоштовно
Укр | Рус

Консультація та запис на прийом:

(067) 340-33-30
(032) 253-98-93



Реєстрація ТОВ, ПП

 

Реєстрація ТОВ

Для того щоб зареєструвати Приватне підприємство (ПП) або Товариство з обмеженою відповідальністю (ТзОВ або ТОВ) необхідно:

1. Рішення засновників про створення підприємства

2. Рішення про призначення директора

3. Нотаріально посвідчений Статут

4. Заповнена реєстраційна картка відповідної форми

5. Коди у відповідності до КВЕД з врахуванням майбутньої діяльності підприємства

6. Сплата реєстраційного збору за проведення державної реєстрації підприємства

Створення цих документів є досить складним процесом, оскільки потрібно досконале знання законодавства. Державний реєстратор прискіпливо перевіряє документи на відповідність вимогам законодавства. Тому ми переконливо рекомендуємо при реєстрації ТОВ у Львові звернутися за допомогою до кваліфікованих фахівців(юристів), які спеціалізуються на проведенні державної реєстрації підприємств. Так наша команда складається із таких юристів, які фахово спеціалізуються на державній реєстрації підприємств.

Для реєстрації ПП, ТОВ потрібні такі документи:

Копії паспорта та ідентифікаційного податкового номера кожного із засновників, а також нотаріально посвідчену довіреність на наших працівників на право представлення Ваших  інтересів по реєстрації ПП або ТОВ у відповідних органах. Наші юристи складуть  Рішення про заснування підприємства, про призначення керівника, Статут підприємства з урахуванням вимог законодавства та побажань засновників, заповнять реєстраційні картки для подачі державному реєстратору, сплатять державне мито за проведення реєстрації юридичної особи, подадуть документи у всі відповідні державні органи та виготовлять печатку підприємства. Після проведення державної реєстрації ми надамо Вам виписку від державного реєстратора про взяття на облік новоствореного підприємства всіма відповідними державними установами, довідку з Управління статистики, екземпляр Статуту завіреного державним реєстратором, а також печатку підприємства.

    • Термін проведення реєстрації від 3-х до 7-ми днів
    • Вартість послуг по реєстрації ПП або ТОВ від 2500 грн.

Внесення змін в ПП, ТОВ

- Зміна КВЕД

Для проведення змін видів діяльності потрібно щоб Ви сказали, якими видами діяльності ви хочете займатися, а наші фахівці підберуть від повідний код у відповідності до КВЕД. Також наші спеціалісти заповнять реєстраційну картку для проведення змін видів діяльності. Тому для того щоб провести такі зміни, з Вашої сторони необхідна лише довіреність на право представлення інтересів підприємства у відповідних установах. Така довіреність може бути видана підприємством та посвідчена підписом директора та завірена відтиском печатки.

    • Вартість послуги – 450 грн. при замовленні через офіс

- Зміна Статутного фонду

    • Вартість послуги – 1000 грн. при замовленні через офіс

- Внесення змін до Статуту

Для проведення державної реєстрації змін до Статуту, необхідно щоб ви подали нам оригінал Статуту (в паперовому та електронному вигляді), довіреність на право представлення інтересів підприємства у відповідних установах. Така довіреність може бути видана підприємством та посвідчена підписом директора та завірена відтиском печатки.

    • Вартість послуги – 1300 грн. при замовленні через офіс

- Зміна складу засновників

У випадку зміни складу засновників, виникає необхідність повідомлення про такі зміни відповідні державні реєстраційні органи. Так для проведення державної реєстрації змін складу засновників, необхідно пакет документів, що підтверджують легітимність таких змін. В перелік цих документів входять рішення, заяви, договори купівлі-продажу, реєстраційні картки на внесення змін та інші документи. В кожному конкретному випадку перелік документів необхідно уточняти у нашого спеціаліста. Також Ви можете отримати консультацію, як краще провести зміни у складі засновників. 

    • Вартість послуги – 1300 грн. при замовленні через офіс

- Зміна директора

Для проведення державної реєстрації зміни директора, необхідно щоб Ви подали нам копію паспорта та ідентифікаційного податкового номеру нового директора, довіреність на право представлення інтересів підприємства у відповідних установах. Така довіреність може бути видана підприємством та посвідчена підписом директора та завірена відтиском печатки.

    • Вартість послуги – 1000 грн. при замовленні через офіс

- Зміна юридичної адреси

Для проведення державної реєстрації змін юридичної адреси, необхідно щоб Ви подали нам інформацію про нову юридичну адресу, а також довіреність на право представлення інтересів підприємства у відповідних установах. Така довіреність може бути видана підприємством та посвідчена підписом директора та завірена відтиском печатки. Всі інші дії для проведення змін у відповідності до вимог законодавства наші спеціалісти зроблять за Вас.

    • Вартість послуги – 800 грн. при замовленні через офіс